środa, 22 sierpnia 2012

Pierwsze kroki

Witam serdecznie w ten gorący sierpniowy wieczór!

Chciałabym zaprezentować Wam moje pomysły i zdobycze. Jestem nowicjuszką w urządzaniu mieszkań w stylu vintage. Ponadto, jak narazie nie mam swojego mieszkania. Narazie pomieszkuję u znajomych, ale intensywnie poszukuję M4 do wynajęcia.

Zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości, ale światło mi dzisiaj nie dopisało.

Walizka na perfumy


Walizka w całości


 
Mniejsza szkatułka to prezent urodzinowy.


 
Służy do przechowywania mojej biżuterii, głównie kolczyków i pierścionków.


 
 A jak już będę miała swoją łazienkę, to zawiśnie na jej drzwiach, bądź w niej samej- czas pokaże.




Tort narazie na zdjęciu. Moja sytuacja mieszkaniowa, nie pozwala zbytnio na takie kulinarne eksperymenty.

 
Moje ulubione waniliowe świeczki.


Mini tacka.

 
 





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz