niedziela, 19 sierpnia 2012

Ikea

Dobrze, już poznałam trochę program. Mój blog mniej więc przybrał kształt przeze mnie wymarzony, ale pewnie będzie co jakiś czas przechodził metamorfozy.

Pokażę Wam teraz kilka gadżetów z mojej ulubionej Ikei. Są to dekoracje dla mojej mamy, która akurat jest w trakcie remontu pokoju dziennego. Niestety jeszcze 19 dni będzie musiała na nie poczekać. Jak już będę w Polsce i poukładam wszystko tak jak sobie zaprojektowałam, to przedstawię Wam efekty.


 Jestem zakochana w tych doniczkach. Mogą stać, ale równie pięknie wyglądają zawiedzone na sznureczkach bądź łańcuszkach.




Szklane wazony są super- zawsze modne, wystarczy tylko odpowiednio dobrać dodatki.


Koce mam dwa- biały i niebieski, będą idealnie pasowały do wnętrza.  
A ta tacka też mnie zauroczyła. Jej przeznaczenie może być różne. Ale ja już sobie coś zaplanowałam- na efekt musimy wszyscy poczekać:)

Mam nadzieję, że moje zdobycze się Wam podobają:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz